|
Бул адамдар демографиялык маалыматты, кызыкчылыктарды, чакырыктарды жана максаттарды камтышы керек. Мисалы, эгер сиз фитнес бренди болсоңуз, аудиторияңызга тез машыгууларды издеген бош эмес адистер, кайрадан формага келүүгө аракет кылган жаңы ата-энелер же таасири аз көнүгүүлөрдү издеген карылар кириши мүмкүн. Жеке адамдарыңыз болгондон кийин, аудиторияңыздын онлайн жүрүм-туруму боюнча маалыматтарды чогултуу үчүн Google Analytics, социалдык медианын маалыматы жана кардарлардын пикири
сыяктуу куралдарды колдонуңуз. Алар кайсы баракчаларга көп киргенин, алар менен алектенген мазмунду жана издөөдө колдонгон ачкыч сөздөрдү караңыз. Бул маалыматтар аудиторияңызга резонанс жараткан мазмунду түзүүгө C деңгээлиндеги аткаруучулардын тизмеси жардам берет. кызыкчылыктарын талдоо Аудиторияңызды түшүнүү демографиялык көрсөткүчтөрдүн чегинен чыгат. Бул алардын маектерине аралашуу, алар карманган тенденцияларды жана алар туш болгон көйгөйлөрдү түшүнүү.

Онлайн форумдарга, социалдык медиа топторуна кошулуңуз же аудиторияңызга тиешелүү вебинарларга жана иш-чараларга катышыңыз. Алардын учурдагы кызыкчылыктары жана көйгөйлөрү тууралуу түшүнүк алуу үчүн алардын талкууларын угуңуз. Мисалы, аудиторияңыздын олуттуу бөлүгү туруктуу жашоону талкуулап жатканын байкасаңыз, экологиялык таза фитнес көнүмүштөрү же туруктуу диета пландары боюнча мазмун идеяларын ойлонушуңуз мүмкүн. Ачкычтуу сүйлөмдү изилдөө Мазмун идеялары үчүн эффективдүү мээ чабуулу көбүнчө ачкыч сөздөрдү изилдөөнү камтыйт.
|
|